fredag 16 december 2011

proud of my sis


I find my self trusting people i shouldnt trust. who is the bad guy.. me, who's giving my trust easy, or the one who cant be trusted?


Igår jobbade jag kväll på hotellet. det gick bra och det gick undan ett tag då det var rush! roligt:)

Idag har jag segat mig( som vanligt) vid tv:n och framför vampire diaries som har blivit ett litet favoritprogram faktiskt. Jag ska snart äta och sen hämta upp min fina syster från skolan. vi ska ner på stan för att fixa lite julklappar. vi har bara hittat en ( !!) hittills.

ikväll blir det träning , men det blir ingen match för mig imorn eftersom jag jobbar och inte kunde byta mitt pass. Tråkigt då det är match mot dom som ligger tvåa. det är seriefinal liksom..


vi slänger in två bilder på min syster yster. Hon har förövrigt kommit med till landslagslägret i mellandagarna. Proud of you sis


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!