tisdag 31 januari 2012

My two new jobs

Jag har då gått två upplärningsdagar på Mästerjohan hotell vid lilla torg. Ett sjukt fint hotell med bra service och rutiner. Min tjänst ligger på 94% vilket jag är väldigt nöjd med och dessutom har jag ju mitt extrajobb på usports som jag verkligen ser fram emot.

Chefen på usports skrattade åt mig för att jag fixat två jobb och ska hantera det och basketen samtidigt men han ska maila mitt schema som kommer bli en fast helg i månaden och sedan vid behov. Jag är nöjd med den dealen!

Denna vecka jobbar jag från och med idag alla dagar förutom fredag. Tyvärr missar jag en match som kunde ha blivit min första med malbas så nu får vi se om det kanske blir sm som blir min start :) nervöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!