onsdag 25 april 2012

Puuh. det är mycket på gång i mitt liv nu. Ny stad, nytt jobb, nytt umgänge, nytt lag, ny lägenhet, nytt allt. Även om det gått 3 månader så känner jag att jag inte fått grepp om allt. Julle körde mig till Ikea idag .. igen. Jag hittade gardiner, lakan och hyllor. Juliano har nämligen lovat mig en orkidé om jag skaffar gardiner och får bort alla saker som jag lägger på min fönsterbänk. och vad gör man inte för en orkidé?

Isabella har  varit här i helgen som varit och det var superkul! Älskar min fina underbara vän som får mig att skratta och må så jävla bra!

Måste även tillägga att min pojkvän gör mina dagar så himla värda. Massa pussar till honom.

Saknar dock min andra bästa vän Malin som just nu befinner sig i LONDON. Hon flyttade igår och jag önskar henne ALL lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!