onsdag 30 mars 2011

första kvalmatchen



Vi har spelat vår första kvalmatch ikväll mot Arvika basket.
Vi vann med 61-56 och det var hur underbart som helst. Jag är väldigt glad över min egen insats och lagets med såklart. Jag hade 18 poäng och fick matchens lirare, det kändes verkligen som att jag behövde det!

Nu har jag precis kollat på big brother och tänkte gå och lägga mig.
Imorn bitti ska jag till badhuset för att träna klockan 8.00. Den är lite tung men får trösta mig med att efteråt får jag håret klippt och fixat av Olivia. Det ska bli skönt att klippa av lite av det långa trasslet jag har!

http://www.jnytt.se/nyhet/39351/dramatiskt-nar-brahe-vann-i-kvalstarten

här länkar jag jnytts artikel om matchen där jag blev intervjuad. Dock har han fel statistik, men huvudsaken är att vi vann!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!