fredag 11 mars 2011

pinsamt möte



nu sitter jag hos mina älskade kusiner.
Det började med ett lite akward möte med hembiträdet. Jag hade fått chrisses nyckel för att jag åkte hem innan honom. När jag väl kommer hem så hör jag att någon är på nedervåningen så jag ropar hallå utan att få svar.
Jag ropar lite högre och får då tillbaka : Hallå ja.. Då säger jag : hej Moster! och hon svarar .. hmm hej..
Det var lite pinsamt eftersom det inte alls var moster som var där nere utan städerskan!

Chrisse och jag lagade mat när han kom hem eftersom sandas mat är oätbar. Spagetti och Köttfärssås blev det och det blev hur bra som helst.
Sofia och jag har bara busat och sjungit och fixat en present till Julia. Eller jag har inte fixat. jag var råd och iakttagare hehe.

Ikväll är det gametime. även om det är träningsmatch så ska det bli kul som fan:)

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. SV: Tack och åter igen tack Eve!! Kul att höra :)
    Om du inte sett det redan så finns du med bland sommarbilderna ;)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!