lördag 18 augusti 2012

Good day

Godkväll allesammans.

Idag var det Jag, Johanna och Anna på jobbet och vi var ett riktigt dream team som vanligt. Så underbart att ha så härliga kollegor!
Efter jobbet kilade jag hem och har bara tagit det lugnt, vilat och städat lite..
Jag fick en liten förhoppning om att Julle kommer ner till Malmö tidigare än planerat och jag hoppas verkligen att det blir så för jag saknar ju honom!

Nu precis har jag ätit en minitacos med mig själv och spelat lite gitarr samtidigt som jag kollar på 16 and pregnant. Man blir lite sugen på att se ifall man skulle klara det bättre själv eftersom man ser allt fel som de gör, men samtidigt vill jag absolut inte tänka på det på många år :)

Bilden är från när vi var i Köpenhamn på min 20-årsdag. That day was a good day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!