lördag 12 januari 2013

dumma dig

helt ärligt. vissa borde inte bli föräldrar..
igår när jag stog och väntade på bussen stod jag bredvid ett gäng på 4 väldigt unga killar som skulle ta samma buss.
Vi går på och jag sätter mig långt bak precis bakom den sista utgången. De fyra killarna sätter sig bakom mig och pratar om allt de har snott i sitt liv och hur enkelt det är osv. När de ska gå av går de förbi mig, en gör flirtgrimaser som är helt opassande och rent utsagt urlöjliga, men det är inte det värsta. Det som gör mig riktigt förbannad är att killen som går av först, plockar upp tidningar ur papperkorgen och kastar i ansiktet på mig innan han springer av. Så till er som är föräldrar till dessa sviniga, förjävligt ohyfsade ungar. AVGÅ som förälder eller börja lära dom ett och annat. Du tog på dig ett ansvar och du har inte lyckats.

Idag är det början på ledig helg för mig och jag har städat hela lägenheten och bokat bord på chillout här i slottstaden. Jag ska strax gå ner med tvätten och börja den delen också.

effektiv lördag jajjemensan! imorgon beger jag mig till Göteborg och gothia arena för att spela match mot högsbo. jag är taggad trots att jag är ganska mör i kroppen!
här är en urgammal bild från gymnasiet när jag hade en "Photoshoot" med Hanna!

man kanske skulle färga mörkt igen ?

-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!