torsdag 31 januari 2013

Taylor gives me a sad face

Jag har bokstavligen suttit och tragglat med min uppsats om Frederick Winslow Taylor hela dagen nu. Jag fattar inte att jag som var expert på att få skrivflöde och nästan hade problem att ha tillräckligt FÅ sidor i en uppsats, nu sitter och verkligen försöker ordbajsa så gott som det bara går. Det värsta är att jag inte vet om det är speciellt bra heller .. riktigt tung känsla.
Skärpning på mig folkens. Jag ska jobba på den imorgon med då jag är ledig igen. Sen ska jag förbereda mig inför 7 dagars arbete igen. Wiho.
Om cirkus en timme ska jag bege mig till hallen för träning också .. skönt att springa av sig lite då min rumpa förmodligen är platt som en pannkaka efter stolen som den suttit på hela dagen.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!