tisdag 9 augusti 2011

little girl



I might be a little girl, but I've got big thoughts

Det passade utmärkt att vara ledig idag. Jag har varit igång med jobb nästan hela sommaren och nu känner jag verkligen att det snart är över.. eller över är ett dumt uttryck, men snart så ska jag ut på äventyr, ta med mig alla intryck och upplevelser från Grekland, Rhodos, komma hem till Sverige och fortsätta min resa till förhoppningsvis framgång.
Jag fick spendera tid, även om inte så lång tid, med Malin, visst är det skönt att veta att man har bra vänner? vänner som man bara vet alltid kommer ställa upp och som man aldrig skulle tveka på att ställa upp för, jag bara älskar att jag kommer få växa upp med den här kvinnan. Far in distance but never in heart.

Efter Malin-tiden så gick jag, Jonte, Rasmus och Ida till Gränden och fikade. En härlig liten sommarfika kan få mig att slappna av så mycket.

Nu när jag kom hem så fick jag ett samtal som jag blev så himla glad över. Det var nämligen Maria från USA som ringde mig och vi pratade en stund. Hon gör mig lugn och sorterar liksom alla mina tankar i huvudet, hjälper mig in på rätt väg.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!