måndag 15 augusti 2011

what you feel is what you are and what you are is beautiful

jaha, idag tappade jag min iphone så att skärmen sprack lite. jag var så förbannad på mig själv så jag höll på att flippa. Men jag har försökt att se över detta nu. det kommer kosta 1300 eftersom det är en iphone 4 vi pratar om , så tydligen måste man byta både glaset och displayen. Någon som vet nått annat så får ni gärna säga till!

annars har det varit en ganska soft dag på stan, halva med Isabella och halva själv. Nu har jag kommit hem och fick nyss ett samtal som gjorde mig glad. Det var farmor som undrade ifall jag var sugen på pannkakor och ville äta det nu innan jag ska åka till Grekland.. Ibland känns det som att hon läser mina tankar. I love my grandma.

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Nuttteeeee
    hoppas det löser sig! Himla surt alltså!USCH
    Men Greklandet får dig nog på andra tankar! I hope so! Update lots PUSSI

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!