söndag 14 augusti 2011

that end


If love like that end..what kind of love last?
Igår spenderades hela dagen med min sötnos Malin. Så längesen vi bara ägnade hela dagen till att bara vara,prata,sola och må allmänt bra. Vi drog fruktsallad med glass och chokladkross med två filmer lite senare mot kvällen med. 10 av 10 toasters. här till vänster har ni en gammal bild på mig och Malin när vi skulle sluta åttan tror jag det är. the old times!
jag har för tillfället tappat bort min kalender men jag vet i huvudet att det är TRE fucking dagar kvar tills planet mot Rhodos lyfter.

jag sitter i sängen och chillar lite, ska snart fixa mig för att hämta upp Malin och åka till Bella för att fira hennes 19 årsdag som var i torsdags. Vi har den perfekta presenten till den perfekta vännen. Jag ser fram emot att äta kycklingpaj och jordgubbstårta efteråt.

bilder kommer antagligen upp senare :)

so long lovers

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!