tisdag 4 september 2012

flower power

idag var det bara jag och Louise på jobbet. Det var skönt då vi inte hade så mycket gäster och allt flöt på jättebra. Jag kom hem till en tennissugen pojk som var på språng till tennisbanorna. Så  roligt att han fastnat så hårt för tennis!

Snart ska jag nog sova en stund och äta lite mellis. Får se om jag går förbi träningen idag. det känns som att jobba är det enda (knappt) jag orkar med med denna hostan. så fort jag skrattar eller rör mig för hastigt så går hostan lös i mina lungor..

Igår var vi på Ikea med Kristina och fixade lite saker. Kristina köpte en bäddsoffa till sin nya lägenhet och jag köpte tvbänk, korgar och ramar till mina foton från Tunisien på Juliano och mig.

Eftersom jag fullställt alla krav Juliano hade för att få min älskade vita orcidee, fick jag den placerad i mitt fönster igårkväll. Så söt pojk jag har. Kan mina favoritblommor innan jag sagt någonting ger honom lite extra plus i kanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!