fredag 28 september 2012

working woman

hello you...


JAG FICK JOBBET!
helt sjukt. Jag kommer från och med den 11 oktober att dubbla med att jobba på hotellet och på Denim and Supply by Ralph Lauren, som är en helt ny kedja i norden. Min sista anställningsdag på hotellet är den 26e oktober..

jag är riktigt glad att jag går i rätt riktning, men samtidigt ledsen över att behöva lämna många underbara människor.

Hoppas att det kommer passa mig bättre med alltifrån tider till arbetsuppgifter!


love love love

ikväll är det sista träningen inför matchen mot LOBAS. vi ska göra allt för att mörda i detta skånederby.
Efter träningen blir det nog bowling 23-01 (!!) med vänner och min älskling. Bring it on bitches.


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!