lördag 15 september 2012

red lip tip

 
 
Idag var det Jag, Hanna och Janni på jobbet. Allt gick kanon även om vi var en aning slitna. Nu har jag kommit hem och chillat ett tag .. funderar på att sova en stund för att vara pigg och alert tills jag ska sova ikväll. hehe.
Jag har planerat att kolla på en film som min bästa vän Isabella rekomenderade mig.The Lucky one, heter den och ska tydligen vara en sådan film som vi alltid älskar att kolla på. Problemet är att jag inte har en aning om hur man laddar ner eller får tag i den så jag får vänta tills julle har spelat färgigt sin match i Nässjö så han kan guida mig på telefon. Ikväll kanske det blir häng med Kristina och Fatou, men ingenting är bestämt.
 
Åh jag ser så fram emot Måndag. eller tisdag. jag och Hanna har bestämt oss för att ta tag i våra liv och bestämma oss för vad vi ska hitta på i framtiden. Så balla är vi. Vi ska sätta oss på ett fik här i slottstaden och klura och googla ..och fika såklart. Resultat kanske ni får reda på lite senare!
 
 

Going after what you want, isnt that easy when what you want is playing hide and seek

 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!