måndag 16 september 2013

Matcher och Monster


hejsan hoppsan! 
I fredags hade vi en riktigt trevlig tacokväll hemma hos kusinerna med laget. Jag sov med Sofia och sen var det en tidig uppstigning på lördagen eftersom vi skulle lämna Jönköping klockan 7! Vi åkte till Helsingborg och spelade två träningsmatcher, en mot Helsingborg och en mot Lobas. Vi vann båda vilket kändes kanon! Efter matcherna tog jag, moster och Sofia tåget mot Malmö. Fick äntligen träffa Julle efter två långa veckor.. jobbigt, men det var underbart att se honom igen. Vi gick ut på Monster steakhouse, som är en nyöppnad restaurang i Västra Hamnen. Så sjukt mysigt och riktigt bra kött. Dit kommer vi igen kan man lugnt säga. 




nu är jag hemma i Jönköping igen och det känns ju självklart lite ensamt. En väldigt seg lektion hade vi idag och jag har varken haft ork eller motivation för att plugga någonting idag. Hoppas jag har mer motivation imorgon, för då har jag dubbellektion i affärsredovisning. 



xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!