fredag 6 september 2013

tempo

nog för att jag visste att högskolan skulle bli tuff.. men fyfan va jag inte är i skolhuvudet än! Vi läser ju som sagt en svensk och en engelsk kurs samtidigt och tentorna kommer inte bli nådiga. Jag har redan nu panik inför tentan och jag vill bara plugga hela tiden fast jag inte vet vad jag ska plugga på .. På måndag ska jag köpa gamla tentor så jag kan se lite hur det eventuellt kan se ut!

Idag efter träningen drog jag, Ajnur, Jenny och Mia till Donken och käkade och snackade, så himla härliga brudar! Imorgon vankas det tidig match mot Sanda. Redan klockan 9 börjar den! Så Ajnur kommer med racerbilen klockan 07.50 . Tjött Evlina imon .. 


Med dessa utforskningsbilder från min nya fina mac så säger jag godnatt.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!