måndag 9 september 2013

well well well

okej, såhär ligger det till..

Det här med skolan växlar från dag till dag.. ena dagen känner jag mig säker på kurserna och andra dagen undrar jag hur i hel*ete det ska gå att klara tentan.. idag är den sistnämnda dagen. Sitter med mina övningsböcker i affärsredovisning och känner att ingenting stämmer överens med vad läraren säger på lektionen.. hur jobbigt som helst.
Lösningen får nog bli att hitta någon annan smart jäkel som går samma kurs och bara råplugga med den personen!

Anyways.. matcherna i helgen gick okej. en vinst och en förlust. Nästa helg bär det av till Helsingborg för ytterligare två träningsmatcher innan serien drar igång på riktigt :) Självklart stannar jag i Malmö över helgen så jag får träffa Julle några dar med!

tyckte denna bilden var lite rolig då det ser ut som att jag har jättekort hår, men det är i själva verket solen som gör den effekten, man kanske ska klippa av några decimeter?;)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!