söndag 27 februari 2011

Hans, Håkan och master

Igår for jag runt och kollade på matcher.
Jag tog en promenad till Kinnarps arena för att kolla på när Västerås J18 spöade Hv. Kanoners.

Efter detta blev det en snabb lunch hemma då Emina bjöd mig på PITA. ni som inte har ätit bosniska pita, ni har missat någonting. Jag älskar det!

Direkt efter maten vandrade jag ner till Huskvarna Sporthall där jag träffade Fredrik och kollade på när Hovslätt slog Huskvarna och därmed är klara för division 1 nästa säsong.

Gick hem tillsammans med Fredrik och Rasmus och eftersom mina planer för kvällen gick i kras var det bara att tänka om. Jag och Emina drog till Majstången, och jag drog sedan vidare till Rasmus och Fredrik. eller Hans och Master som dom kallas .. själv är jag Håkan.

Trevlig kväll med goa pojkar. Senare in på kvällen kom Wibring och Andreas, "Hovslätt till ettan ale ale ale" är nog inpräntat i Rasmus grannars hjärnor vid det här laget.




xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!