torsdag 3 februari 2011

mormor är favorit


Du är med mig vart jag än går
igår blev det våffelgräddning hemma hos Henriks med Sofia och syrran. Till min stora förvåning fick jag veta att mormor skulle komma och jag blev hur glad som helst.
Självaste mormor som är min egna lilla favorit. Så otroligt go, givmild och störtskön!

igår var det träning och jag skulle vara med efter att ha vilat i några dagar.
Knät kändes bra och foten var tejpad. När vi värmde upp började knät knasa ibland, och när vi kommit en bit in på träningen var det som om någon sparkade undan benet på mig och jag bara föll ihop.. det blev att ringa med gråten i halsen i tron om att korsband eller menisk var sönder till Göran som är så snäll och kör mig till sjukhuset direkt.
Houman konstaterade att det varken var korsband eller menisk, men att det är konstigt så nu har jag magnet-röntgen på lördag .. love my life! Men om röntgen är positiv får jag spela på söndag och det vore ju väldigt festligt.

idag fick jag köra rehab i gymmet, eller det blev mest gymmande efter program fast jag tog bort alla hoppmoment.
Eftersom jag inte har några lektioner på torsdagar så kunde lunchen spenderas med Moster och mormor. Dom köpte med hämtmat och kom till min lägenhet och jag fixade efterätten som blev banana split! Trevlig stund med trevligt sällskap!

nu har jag skrivit mycket och ska sluta,

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!