söndag 6 februari 2011

magnetröntgen och 3d

[på bilden är det Sofia Henriks och min bror David]
jag har typ bott hos henriks hela veckan, och jag älskar det.
I går så kollade jag/satt i sek på Sofias match, väldigt händelserik match, iallafall för brahe då dom vann med 112-28 mot Växjö queens som inte var några queens. .

efter det åkte vi hem till henriks och jag fick slänga i mig lite pannkakor och plättar innan jag fick låna bilen för att åka till sjukhuset.
Jag satt och väntade i över en timme bara för att magnet-röntgen tiderna var försenade hur mycket som helst. men tillslut fick jag komma dit och lägga mig i den stora boxen som ger en bild av cellskräck blandat med krimering!

Svaret fick jag igår vid elva på kvällen.. jag får inte spela, men det är bara en smäll över knäskålen, skönt det iallfall. men nu måste jag börja satsa på träning för det är SM nästa vecka!
men tro inte att jag hade en tråkig kväll i väntan på svaret från mr. nej nej, jag, tobbe och sofia gick på 3d bio( första gången för mig). Vi kollade på Trassel, och den var hur bra som helst. rekomenderar den verkligen! och 3d är ju faktiskt riktigt häftigt. jag kunde ta på papperslyktorna som steg upp i skyn!

hur som helst... jag ska ta mig ner till hallen och heja på tjejerna idag eftersom vi spelar mot Solna. tuff match!

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!