torsdag 24 februari 2011

new plans


jag har faktiskt bara haft en enda lektion hittills denna veckan , vilket är ganska nice, men imorn är det fredag och jag får kämpa med två lektioner och sluta halv elva..en av lektionerna är idrott och då ska jag och Amanda hålla i själva idrottslektionen. Det blir massage för det är så skönt. bra strategi right ?

idag har jag och Emina varit på ed för att lyssna på information om högskolor och utbildningar som man kan välja efter gymnasiet. Vi hittade båda samma favorit tillsammans med Sebbe.. vi tre vill åka till Californien och studera på en skola heter Santa Barbara. Jag vill gå management kursen. Detta verkar så himla coolt och det finns ett bra basketlag på skolan som man dock måste klara try outs för att komma med i, men annars finns det ytterligare lösningar att spela lite boll.
Vi svävar som på moln ..

hur som helst. Kirre och Dakota kom över en stund och vi skojade och hade oss. det är alltid lika kul att prata lite engelska och busa med Amerikanen:)

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!