lördag 3 september 2011

courage

courage is what we need.
igår sa jag ju att det var min lucky day.och det var det verkligen. När jag kom in på hotellet och träffade Jane, som jag inte sett på hur många år som helst, satte vi oss i en soffa för att diskutera det hela. Då var det tydligen så att precis innan jag kom så hade en tjej i receptionen sagt upp sig, så dom undrade ifall jag bestämt ville jobba i köket eller om jag kunde tänka mig receptionen istället .. svårt val .. jag ska därför ha upplärning på både kök och repan vilken känns kanon. Dom sa någonting om att jag ska jobba natt också vilket ska bli häftigt att testa.

innan jag skulle på träning igår så pratade jag en stund med min älskade mormor på telefonen. jag vill så gärna åka ner till Halmstad och hälsa på henne. Jag hoppas att jag kan göra det den veckan jag är ledig när jag jobbar natt.
hur som helst så spenderades kvällen igår med familjen framför fotbollen. inga glada miner vid middagsbordet kan jag säga ..

idag ska jag, mamma och Fanny ner på stan och kika lite, så vi hörs. lateroo

Isabella Halling : asså eve, varför skriver du joxx joxx i din blogg?
Evelina: det står xoxo. det är engelska..


xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!