söndag 18 september 2011


I wanna try to touch a few hearts on this life

Seriepremiären mot Borlänge var ju piece of cake. vi vann med 92-34 och alla spelade bra. Kanonstart! sen idag så spelade vi mot Karlstad. Det mest katastrofala laget jag någonsin mött. Vi vann med 108-36 och gjorde inte en kanonmatch som igår men ändå en helt okej insats.

Efter matchen idag så åkte vi och kollade på Davids match. Han är så sjukt duktig och jag är mycket stolt över honom. Han slår superfina passningar och berättade att han gjort 32 mål nu.. kung typ? Han fick in bollen även idag så därför bjuder syrran på fika imorgon. Då hämtar jag honom tidigare från Fritids så drar vi ner på stan och myser till det :)

Ikväll har hela familjen suttit bänkade framför tv:n och kollat på basketfinalen i EM. Spanien tog hem guldet och Frankrike kämpade bra men det räckte bara till silver.

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. Eveee
    Ditt liv verlar glida på!! Härligt!
    Hur blir det nu med jobbet då? Blev det nåra bra tider?
    Kanada är najs. Har nåra nya polare och många nya bekanta höhö!
    Har gått med i yearbooking klubben , auditionat för skolpjäsen , gått med i pingiklubben ( haha geeky i knooow) , gått med i någon hjälporganisation för fattiga barn i afrika. Jag håller mig sj sysselsatt. Sen har jag mitt gym som jag besöker nåra gånger i veckan. Det är najs. Man har en aktiv livsstil härtborta , jag uppskattar verkligen det.
    Stor kram!!!

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!