tisdag 20 september 2011

no photo

det var inte fotografering idag. repachefen skickade sms om att hon skrivit fel så det är imorgon. . men det gör inget. hade ändå sämst hårdag haha. men jag var nere på stan med Bella och jag höll henne i handen när hon tog hål i örat och sen drog vi lunch på spicy hot. jag har hittat EN rätt som jag klarar av att äta ( är så känslig för starkt). Det är friterad kyckling med ris och sötsur sås :)

förövrigt har det varit två äckeldagar i rad och mitt humör är inte på topp. därför spelar jag gitarr och lugnar ner mig lite .. får se om det funkar
xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Filmen var skön faktiskt! :)

    ..oavsett om dagarna har varit skit så finns det alltid en morgondag som tur är! Du fixar allt skruttan.
    Ps. Jag saknar att höra dig sjunga och spela gitarr. Kram.

    SvaraRadera
  2. haha det är rätt awsome faktiskt! :) jag åker med cultural care. hittils har det fungerat jättebra, just nu är det många som skriver skit om CC för en tjej blev hemskickad och hade en dålig upplevelse. men majoriteten av alla som åker får ett superbra år! :)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!