lördag 10 september 2011

"Let your hopes, not your hurts, shape your future"
so ...två nätter i rad har jag och Tony haft nattpasset. vi har haft det roligt faktiskt så det känns ju llite surt att man ska behöva vara där själv om natten. Jag känner mig ändå inte helt redo att stå själv än , med tanke på att dom inte lärt mig programmet än, men det kommer nästa vecka då jag har 4 dagar i repan och en på städ.

Igår så åkte jag ner på stan för att ta en välbehövlig fika med Jonte. Det var skönt att prata med honom eftersom vi inte setts på ett tag.

Idag har jag varit i stockholm med malin och Fanny. Jag sov tre timmar så är väldigt trött. jag hittade basketskor och en kavaj. Så nu är jag fit for fight tills nästa helg då vi har de två första seriematcherna med Västerås. Det känns skumt, det känns inte som att jag tillhör något lag egentligen .. men det kanske kommer.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!