måndag 4 juli 2011

Colin

there are many reasons, some are just hard to understand.
Jag gillar jobbet i sthlm så mycket mer än det i västerås att jag har skrivit upp nedräkning i min kalender.. oftast är det Isabella som kör nedräkningen men när det gäller detta så har jag också börjat! idag är det 25 dagar kvar tills min sista dag i västerås. Kommer dock jobba i sthlm några helger under tiden fram till augusti.

idag gick jag och Malin på bio. fyfasen vilken bra film med den snyggaste skådisen jag sett på länge, han påminner om Eric Saade fast ser mer manlig ut, kan det bli bättre? nej tror fasen inte det. Det är Colin Egglesfield på bilden såklart!

ps. det var så skönt att vara med Malin igen, känns som så längesen eftersom vi båda jobbar så mycket, men vi har planer på g!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!