söndag 24 juli 2011

Hejsan hoppsan. Nu sitter jag på bussen till Eskilstuna sär jag ska fira min gammelmorbror som fyller år :)

Igår var det största stressen, min chef hade satt mig på ett pass ENSAM... hur tänkte hon där? jag har jobbat kortast tid av alla och är långt ifrån fullärd. Som tur var stannade Sofia ( som också är ny) kvar i en timme och hjälpte mig när paniken spred sig genom båda för att en grupp skulle checka in och hade massa synpunkter... knas asså.


Vid 22.30 kom Anton ( våran räddare i nöden) in och skulle börja nattskiftet. Han stannade kvar lite längre på morgonen och hjälpte mig och Sofia.
Imorgon är det början på sista veckan och Grekland närmar sig sakta men säkert!

Hoppas alla haft en skön helg :)
Xoxo - Evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!