onsdag 27 juli 2011

feels so good


two days left and it feels so good.

Letters to Juliet, vilken fantastiskt förutsägbar film som trycker på mina tårkanaler .. iochförsig gör väl nästintill alla kärleksfilmer så för mig, men jag gillar att utsätta mig för det. Någonstans tror jag liksom att om jag gråter på grund av någon annans känsla, försvinner sånt som jag är ledsen över också..

Jag ska alldeles strax lägga mig i sängen och tänka lite innan jag ska sova.. visst är det ganska skönt att tänka? jag personligen tycker att det är härligast att tänka på kvällen, gärna till musik som passar in för de "ämnen" du spekulerar kring. Jag gillar när det är mörkt, eller skymning om man är utomhus. Mörkret gör så att det känns som att dina tankar är mer just dina egna.. men det kanske bara är jag som tänker såhär..

men vad vore världen ifall alla tänkte lika om inte otroligt tråkig.

So long lovers

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

  1. agreed ! känner igen allt det där sjukt mkt. Guva kul att du hitta mig på fejjan nu! hihih

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!