lördag 30 juli 2011

dont ever change

Don't ever change the good parts of who you really are.

nu sitter jag i fåtöljen och kollar på film tillsammans med Hanna. Fotbollen var jätteskoj förutom att Jönköping förlorade med 4-2.. jag lyckades skämma ut mig som jag brukar kunna göra vid ganska många tillfällen. Vi hade ju guldbiljetter och hade tillgång till snacks och dricka samt sittplatser. När Jönköping gör sitt första mål flyger mina armar upp och jag hör några platser bort hur de skriker på mig : flytta till andra sidan förfaaan.
Haha, det var riktigt läskigt.
Fick träffa Jesper en liten stund efter matchen innan Isabella skjutsade hem oss till farmor och farfar där vi hade lite släktingar. Mycket trevlig middag och efterrätt och nu avrundar vi som sagt med film.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!