söndag 12 juli 2009


dagarna och åren går. gud så stor jag har blivit.
Och idag har Ted gunnarsson min fagra vän på bilden blivit lika stor som jag nästan. 17 vårar,eller sommrar, inte illa. Tack för all massage och alla pratstunder på majstången kompis, det har varit redigt mysigt. och jag kan lova att du inte blitt av med mig och min stämma på ett bra tag ..! Men nu äre ju så att jag dragar till usa-landet i övermorgon och är sjukt taggad,fast mestaste rädd för resan och flygplansresan, kommer därför att skriva in ett testamente imorgonkväll.


utan någon som helst mening kommer jag nu skriva en raggarreplik som jag tyckte var klockren när jag läste den i tidningen .. den lyder:" tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?" undrar om den fungerar, låter ju lite gullig och smått charmig sådär.

dagens låt får bli : maybe-Yurima god natt på er folket och ha en skön natt. night night sleep tight
men innan jag sover vill jag bara berätta att min mormor rockar din. jag älskar henne så himlans mycket. hon är så snäll och ger mig alldeles för mycket. puss på henne i stora mängder <3


x0x0- evelinanana

3 kommentarer:

  1. Tack Evelina :)
    Klart vi måste fortsätta med våra små stunder :) Hoppas du får det bra med jessica i usa! Ska bli kul att ses igen :)

    SvaraRadera
  2. ha sa himla kul i usa nu och skynda dig hem till mig , jag vantar pa dig :) hihi . basta van <3

    SvaraRadera
  3. tack båda gullungar.
    isabella jag skyndar mig som satan!<3bästis

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!