måndag 13 juli 2009

en liten flicka på ävenrtyr

hej alla vänliga!
läget är nervöst så innihelvete, men det ska förhoppningsvis gå bra. först tänkte jag berätta kort om vad som gjorts idag sedan skriver jag det som jessica väntat på hela dagen - mitt testamente.(ifall planet krashar)

Jag och Fanny cyklade in till träningen som gick helt okej. sedan drog vi vidare ner på stan och åt på vivaldi och shoppade lite granna. puss på min syster fanny <3>


evelinas lilla testamente ifall flygresan skulle gå käpprätt åt helvete
jag vill krimeras (ifall min kropp hittas)
mina pengar ska delar upp i min familj
mina kläder skall delas ut till vänner och syskon så att de komme ihåg mig
mina skolfoton skall jessica och emina få och ha i sin lägenhet på eriksgatan för att komma ihåg mig
mitt rum skall bli en minnesplats där vänner och bekanta får lägga foton och blommor för att hedra mig
min säng ska dock förflyttas till hannas rum så hon sover på moln och kommer närmare mig
min dator skall bli mina syskons
mina medaljer skall david få
charles ska få min "dildo" (lockång)
malin ska få min tjocka rosa albin för att minnas våra stunder
jag vill att min syster och Malin sjunger duett på min begravning
mitt skydd får emina, ifall det skulle bli en eventuell överbelastning i foten efter knäskadan
min hitch film skulle kirre få för att komma ihåg vår första kväll på majstången
min kärlek skulle alla som jag älskat få
min dagbok skulle jessica få så att hon kunde läsa och reta mig lite :)


fast egentligen så är det jag skrivit helt onödigt för jag kommer inte råka ut får någonting sånt här och detta är bara på skoj.
jag längtar efter min jessica och imorn vid samma tid så har vi träffats tror jag. :)


en liten flicka på äventyr.

imorn drar jag -

dagens låt : let go - mia rose
x0x0 - evelinanana





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!