tisdag 21 juli 2009

let's go Liberty

pust pust. man blir utslagen av att bara har varit här i en knappt vecka. men satan så kul jag har.
Jessica och jag brände sönder oss på stranden men för er som är nyfikna så hr det gått över idag. igår kväll var vi på wnba match. Liberty mot atlanta. riktigt roligt, vi hade urbra platser. han som sjöng nationalsången fick mina hårstrån att resansig mot skyn och inte nog med det, han satt precis framför oss.
Vihar löpt och tränat i massor och gått framför allt. snacka om att jag var seg i benen efter shoppingtrippen i new york city innan matchen. men vi hittade fina kläder och smycken :)
idag blev det att åka in och runt och upp och ner bland new yorks gator. vi åkte runt manhattan, in i brooklyn, in i the bronx till queens och allt. och sedan hem igen. vi hann även med ett toalettbesök på mc donalds . hehe.

snart äre middagsdags men först ska jag slita ut tiden medan jag väntar på jessica som kommer ockuppera telefonlinjen ett bra tag. i all välmening!
don't let the past dictate who you are, let it be a part of who you will become.

i'm the dancingqueen, young and sweet, only seventeen ..

x0x0 - evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!