torsdag 16 juli 2009

Hello all you swedish people!
haha evelina klarade av resan så ingen utdelning på saker här inte ..
saker som gick mindre bra
* jag stängde av mobilen med mammas kort i, kunde inte pinkoden, slog in tre fel behövde puk koden, hade därmed ingen telefon att ringa från. kunde inte heller nummer utantill så mamma och pappa trodde jag hade dött.
* AC:n dödade mig och min omgivning nästan av kyla. det var äckligt kallt i nio timmar ..
* elektroniken gick sönder så ingen tv på nio timmar ..
* prata-engelska-principen
* collect call är ingenting för mig. dock fick jag ringa från infotantens telfon. himla snällis var hon!

idag har vi iallafall shoppat lite grejer och sen varit på stranden i några timmar. skönt skönt! nu är det snart efterlängtad mat.
dagens mening: been there, done that

världen är full av överraskningar. jag har tre veckor på mig att uppleva några av dem. have a nice life
x0x0- evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!