söndag 26 juli 2009

nåndag

hon e drömmen, hon är på vägen till 5th avenue

gosh, jag glömde berätta att när jag och jessica var hos Mary-Ellen i new york så tog vi bussen till 5th ave. och gissa vad vi såg på vägen ..? nej fel. vi såg gossipgirl stjärnorna spela in ett nytt program. vi såg Serena och chad och jag missade tyvärr blair men jessica såg henne. åh vi var så lyckliga! så HAH! vi såg dom och inte ni. maah jag e stolt.

äntligen så har stranden tillåtit oss att komma på besök. igår blev det några timmar och även idag. redigt skönt måste jag säga. och lilla evelina "badkrukan" svensson badade två gånger idag.

btw så insåg jag att jag hade mer pengar kvar än jag trodde så inte är det slutshoppat för eve inte . neejdå=D! hello footlocker och hello marshalls och hello new york ? !! - filip, jessica är inte heller färdigshoppad säger hon .. upp till bevis jag tror på henne , hihi!

efter stranden idag blev det att chilla lite och duscha sen drog vi iväg på bio. Harry Ptter stod på listan och vi tog cyklarna ner för boardwalken och gick sista biten för att först beställa biljetter och sedan gå till godisaffären och smuggla in dricka och gummibjörnar ..
en bra film trots att jessica fick bli tolk och förklarare hela filmen ..! synd att den slutade mitt i. men men. kul upplevelse i allafall!:)


gott folk. remember :
delad glädje är dubbel gläjde





nåndag är dagen som egentligen inte existrerar, men som används vardagligt i hushåll världen över ..






x0x0-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!