onsdag 29 september 2010

andreas


måste bara säga att Andreas Jonson är en underbar människa som får mig att må väldigt bra! och därför lägger vi in den ursnygga bilden på oss två.. höhö
ni som är engagerade i musikens värld och facebook och min blogg ser att jag blivit pånykär i låten: samson. det är verkligen fin och jag spelar och sjunger och skriver den hela tiden. 

Det bästa som finns är när låtar passar in på en känslor. Men det är inte alltid bästa känslan som finns när låten passar in. 

Idag har jag haft den jobbiga onsdagen. vårt projektarbete verkar gå sakta men halvsäkert framåt och det blir inte bättre av att läraren inte finns på plats.. men men. jag fick skjuts hem ( ca 500) från skolan av Nedim. vi tog en trip upp till egna hem också! 

sen stack jag till willys och handlade. 
efter det blev det att stressa ner till sporthallen. jag tränade med brahe idag, det var ruggigt kul att träna med ligalaget faktiskt. Stefan Timbus är en coach som jag gillar väldigt mycket, han gör det roligt att spela basket. 

imorn bitti ska vi ta spexfoto med basketen. vi tjejer ska vara nördar så jag har precis varit över hos willyboy och hämtat ett par jeans som jag kan ha högt upp i midjan. vi kommer vara supersöta. 


xoxo-evelinanana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!