tisdag 7 september 2010

cooper och studentmössor


såhär trött var jag efter cooper

imorse vare cooper. 31 sekunderts förbättring. Catching! målet var en halvminut enligt min fystränare ..
Efter cooper skjutsade dennis mig,challe och william till skolan så vi kunde duscha snabbt och hinna till teorin med Jovan. det var tråkigt .

direkt efter gick jag och Emina till folkan för att beställa studentmössorna. så nu är det avklarat. vi fick mycket hjälp av Ida och sean the man wannabe:n Alex the man.. han fick lite plåster och tuggummi av mig för att känna sig speciell!

Nu sitter jag och Emina i skolan och nördar facebook tills vi ska gå och äta för att sedan ha dagens enda riktiga lektion.. matte C .. livet är hårt.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!