måndag 13 september 2010

gr8 day

idag läste jag på facebook (otippat) en uppdatering som jag tyckte var väldigt bra.

"Who you are is not what you did"

men visst är det sant?  Man behöver inte döma någon för någonting som du gjort tidigare. jag vet att jag själv dömt folk efter en viss handling, men det är skärpning på det. Det behöver inte förändra dig som person. och om någonting skulle förändra dig som person, så får man hoppas att det förändras till det bättre. 

give it a thought. 

Idag var det shoppingdag/snackisdag med Elin. Efter skolan så började vi med att hämta ut min parfym hos kineserna som inte kan svenska, det är alltid lika kul att försöka kommunicera med dom, (har varit där tre gånger för att hämta ut parfymen, men de har sagt att den inte funnits där) .. idag så sa han:(tror jag) den har funnits här länge ju. 
väldigt komiskt... men nu har jag iaf min parfym ! 

Hur som helst så åkte vi till staden och kollade in och införskaffade lite höstnytt till oss själva. vi var mycket nöjda. 
Efter vistelsen i stan åkte vi till a6, åt mat med Adrian,Markus,Ivan,Erik,Marie och Sofie på IKEA för 16 kronor ( hur värt som helst)  en riktig HISS!

sedan hann vi gå till a6outlet odär jag hittade en jätteskön niketröja! 
efter detta blev det att springa in på a6 och köpa hörlurar till min kusin och sedan en snabbis in på hm. 

Vi tog bussen hem och sedan handlade vi på willys. på något sätt är det roligare att handla kläder än mat ? ... 

I had a gr8 day.

hann även trycka in ett samtal med kirre the man som läser mig som en öppen bok. helt sick. 

xoxo-evelinanana

1 kommentar:

Skriv din kommentar här tack!