tisdag 21 september 2010

bamse sover


nu vare länge sen. 

vi har spelat SM i helgen . 


vi förlorade mot Södertälje (otippat) och vann mot blackeberg. Första omgången avklarad och i februari fortsätter det :) 

Imorn har vi träningsmatch mot Bankeryd klockan 19.00 ifall ni är intresserade! 
Jag har så mycket roligt att skriva men orkar inte ta upp allt som hänt. 


vi skriver bara att Emina kan en svensk barnvisa.. 

Emina: men jag kan faktiskt några svenska barnsånger 
Eve: haha men du sjunger ju fel på alla typ 
Emina: nej det gör jag inte. jag kan faktiskt dendär bamse sover

brudarna där bak i minibussen kiknar av skratt 


min emina är så himla söt. 
har skrattat så mycket 

min tillfälliga sambo Elin är jättegosig också , ikväll ska jag som tacken för pannkakorna igår mörda hennes benhinnor. hon kanske kommer tacka mig någon dag.. men man vet aldrig ! 
Elin är den söta bruden på bilden för er som inte känner henne :) 

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!