lördag 4 september 2010

massage



nu har det gått ett tag.
mamma är här och jag har blitt chaufför. livet är gött gött!

jag skjutsade emina till stationen igår och sa hejdå till henne. sedan åkte mamma och jag till Hanna och sen skjutsade jag upp alla till berget och åkte hem.
Jag drog och gymmade och träffade min kära kusin christoffer där och kirre.

Jag drog hem och fixade mig. Sedan kom jag till ett nytt stadie i mitt liv. jag kände mig så vuxen. det var nämligen dags att skjutsa någon utan mamma och pappa i bilen.
Det var Elin och Challe som blev de första!

Efter ett tag åkte jag ,chrisse och challe upp till berget för att äta tacos! Det var dundergott som vanligt.

Kvällen bjöd på filmkväl hos mr Heder Ternell och vi tog med Dakota, som är vår utbytesstudent från texas.

idag så hämtade jag hela tjejligan på berget. vi drog och shoppade nödvändigheter först på jysk och sedan på a6. min kära syster hanna med korsbandsskada fick åka rullstol.
påvägen hem så stannade vi och åt/fikade på cafet vid rocksjön. det var mycket mysigt.

Sen blev det snabba puckar att skjutsa hem folket och sedan hämta upp christoffer för att sedan åka ner till atlantis. Massagen var ett faktum och det var så sköööönt. helt avslappnad nu och helt len i fejjan.
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!