måndag 13 september 2010

Say something



hejsan hoppsan! 

 Igår kväll kom vi hem från en basket helg som började i malmö och slutade i danmark. 
Vi spelade mot malbas och vann på fredagen, sedan sov på på scandic. 
Jag och Emina fick dela rum med chrisse och Noffen. Det blev att kämpa om att sova på dom sköna sängarna, efter mycket tjat gav Emina upp och var villig att ta soffan, medans jag inte var det. Tillslut fick jag sova i sängen och Emina och Chrisse fick ta soffan , hah! 



Evelina har glömt att stänga ner fliken till sin blogg och då passar jag på att säga att Evelina Svensson är en underbar vän. Jag är så glad att jag har dig som vän Evelina, du ser när jag är ledsen,när något stör mig eller när jag helt enkelt behöver prata och då är du alltid där ! Tack för att du är du ! <3 / Emina .B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!