fredag 14 oktober 2011

Continue

Lunchen med Timba jävar skojjig, vi åt på casagrande inne i stan. Trevligt att träffa min gamla coach :-)

Efter lunchen åkte ja in till stan med Tobbe som kom hem från Lund, vi tog en fika på Georges såklart (mitt favoritcafe all times) . Vi hade mycket trevligt och vi har ju inte sett vsrandra sen midsommar så vi hade en del att prata om! Blev så sjuuukt glad när jag får se min saknade Ajnur med. Den tjejen får en verkligen på bra humör och är en av de visaste jag känner.

Ja gick direkt från cafeet till Andreas som har flyttat till en jättefin lägenhet på kålgården. Checkade läget där i några timmar för att sen dra en filmkväll med Fredrik hemma hos honom. Har saknat mina pojkar såå!!

Nu sitter jag i Hannas lägenhet helt ensam (typ första gången jag är ensam sen jag kom hit) . Jag ringde Linda (sandacoach) och frågade ifall jag fick träna med dom ikväll och det var inga problem, nu börjar jag bli lite nervös hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!