tisdag 11 oktober 2011

difficult

it's hard to deal with difficult things.. but you sure will be stronger by doing it.
obojj. jag älskar mitt liv nu. denna veckan kommer jag verkligen göra det. Har spenderat mycket tid hos mina älskade kusiner som jag saknat såååå mycket. sov där inatt bredvid min gullunge Sofia.
Imorse var det bara att kliva upp tidigt för att skjutsa mamma,madde och pappa till Elmia. sen hämtade jag Hanna och några av hennes klassisar för dom skulle till rosenlund.
efter det åkte jag in till stan för att fika och PRATA med the one and only ....EMINA BUSATLIJA! har ni haft en sådan vän som ni bara matchar så grymt bra med? ni är väldigt olika men ändå lika? så är jag och Emina. Det kändes konstigt att bara sitta där öga mot öga med min föredetta sambo. Jag insåg verkligen hur mycket jag saknar allt med denna tjejen. Hon gör Jönköping till så mycket mer.. så himla mycket mer.
Efter detta blev jag chaufför igen och hämtade mamma och madde.. körde mig själv till Henrik Johansson som jag inte träffat på lika länge. Blev bjuden på gofika och vi spelade gitarr, piano (han spelade) och sjöng. Riktigt kul att se honom igen. Vi har spenderat många musiktimmar tillsammans på sanda. music is the shit!
nu ska vi kolla på fotbollen och käka lite gott med familjen och madde. Come on Sweden!
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!