söndag 2 oktober 2011

vänner



High heels gives you a better view

matchen idag mot Järva var ganska lustig. för det första så var det inte Järva som kom utan det var Järfälla. och för det andra så var dom verkligen inte duktiga. Jag hoppas det blir lite tuffare och roligare matcher framöver.

Dagens höjdpunkt var middagen med Malin,Johanna och Mathilda. Vi åt på Grekiska Kolgrillen och det var väl hyfsat gott förutom att jag inte tycker om sån mat. men jag tog sovlaki och sen efterrätt. mums!! Det var så roligt att träffa Johanna som har flyttat upp till Luleå för att gå på universitetet. Det är riktigt tufft där uppe med skolan så det var skönt att hon fick komma hem över helgen.

Imorgon bitti ska jag vara uppe med tuppen för att köra David till matchen. Efter det blir det direkt hem för att själv spela.. japp ni hörde rätt, jag ska spela fotbollsmatch med gamla hederliga BSK.


"Vänner tar fram det vackra i varandra som ingen annan söker tillräckligt länge för att finna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!