måndag 24 oktober 2011

Naouel

Is there any other reason why we are staying instead of leaving .. After all

Inatt var som sagt min sista natt.. Blandade känslor då det är väldigt jobbigt att jobba natt men samtidigt vill jag jobba så jag får pengar ..

Jag åkte hem från jobbet vid 4 då mötet var slut, sen blev jag bjuden på pannkakor hos Malin , Isabella och hon hade gräddat , kanongott!

På träningen var Naouel med, så kul att träffa henne igen, vi har haft många tågresor tillsammans och hon har varit min "storasyster" när jag spelade i Västerås innan jag flyttade till jönköping, jag fick alltid vara med henne på cuper och träffa hennes kompisar från andra lag som var äldre än mig och jag kommer ihåg att jag kände mig supercool.
Hur som helst så var det kul att hon tränade med oss idag istället för e-tuna:)

Nu sitter jag framför tvn och dricker livets dryck.. mjölk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!