fredag 7 oktober 2011

godnatt


jag måste vara glad idag.. vet ni varför? Jag har städat mitt rum.. japp. inte för att jag inte brukar städa mitt rum, men jag brukar aldrig ta initiativet förrän det verkligen behövs. idag bara gick det av sig själv.

Imorse vaknade jag av att min chef ringde och berättade att Tony åkt in till BB idag, vilket betyder att hon måste sätta in mig på nattpasset, typiskt nu när Hasse flyttat matchen tidigare så att jag kunde vara med. Hur som helst så har jag ett långt pass framför mig. Börjar 16.45 med kvällsbuffen , och går sedan direkt till repan för att jobba natt. men jag klagar inte, jag vill ha jobbtider!

Jag kommer sova på hotellet imorgon bitti en stund innan pappa kommer och hämtar mig då jag åker direkt till samlingen.

btw. Har ni twitter? jag är beroende av grejen. ev3linanana

men nu ska pappa skjutsa mig till jobbet. latero
xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!