fredag 28 oktober 2011

you told me


you told me i looked pretty when I looked like a mess

idag när vi var påväg hem från träningen så ringer mamma som är på LC.. hon säger att det finns en biljett över till mig till konserten som de skulle på plus mat. Självklart tackade jag ja. For hem snabbare än blixten, och sminkade mig snabbare ändå, ja ni hajjar.. det gick fort helt enkelt.
Det var så himla roligt, jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Det var 5 kvinnor som gjorde en show där de sjöng och drev om kvinnor i medelåldern. Riktigt roligt även om jag inte var målgruppen!
nu ligger jag här i sängen igen och kan inte sova. fattar inte alltså. imorgon ska jag gå upp tidigt. eller tja.. försöka iaf.

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!