onsdag 21 oktober 2009

det är fettet man tänder på

äntligen har mitt efterblivna internet hittat bloggsidan. Har fått klagomål på att bloggen inte uppdaterats och det känns ju bra att någon jävel läser iallafall:)

kom ihåg dom dagarna du hade kul och när allt gick bra för just dig, kombinera minnena med din delade glädje och du får automatiskt dubbel glädje och ett glatt humör.

En supertrevlig helg har passerat och en helvetes vecka har jag kommit in i och nu är det bara två dagar kvar tills jag förmodligen åker hem till Västerås. ska bli skönt att få bli lite omhändertagen!
att vara sjuk i en och en halv månad tär på kroppen en del .. då är det viktigt med mysiga stunder!
sitter och spelar gitarr för tillfället samtidigt som jag hostar och vill bli kvitt den NU!

skön kommentar av Jessica när vi hade massage förra veckan
Evelina och Jessica masserar varandra från topp till tå. När Jessica börjar göra rumpmassage kommer en tanke upp i hennes huvud ..
" ärligt talat Eve, varför gillar killar bröst och rumpor? det är ju bara en jävla massa fett"
jag drog as garvet och Jessica hängde på!
men det fick mig att tänka att idealen kanske är lite Twisted, "alla" säger att man ska vara smal men det är fettet man tänder på! underbara tankebanor Evelina kommer på idag men det finns inget att göra åt:)

have a good life, i know i will!


so long lovers
xoxo-evelinanana


3 kommentarer:

  1. Snygging till MAX !

    SvaraRadera
  2. sjuuukt rätt jue :D :D
    Hahaha!
    Kan inte blir mer sant :D

    SvaraRadera
  3. tack andreagumman:)

    hahaha jag menar det kusin:)<3

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!