fredag 30 oktober 2009

abonenten du söker kan inte nås för tillfället



Zup fellas!


innan du säger någonting, se dig omkring. Dra inte förhastade slutsatser men tveka aldrig när du är säker. Hitta balansen mellan verkligheten och dina drömmar. Det är svaret för frågan du tänker på .. jag vet att du tänker.




dagen bjöd på tre timmars träning i form av basket sedan löpning ner till Lögarängen för att springa intervaller vid vattnet, mörkt och mysigt där brudar! Efter det plaskade vi inne på badhuset och försökte med en totalt misslyckad pyramid utan topp, men vi var kreativa, oh va kreativa vi var .. Åsa bjöd oss på banan och chokladbollar och saft, riktig lyx!




Sen bar det av in i bastun, där vi hade det varmt och skönt.
Hanna och jag fixade oss och sedan kom jonathan och rasmus och hämtade upp oss. Vi körde ner på stan och parkerade. Då tar denna roliga kväll sin början. Jonte som nyss fått körkort (kör väldigt bra) ska fixa en parkeringsbiljett för första gången i sitt liv. Jag Rasmus och Hanna står kvar och väntar.. och väntar, efter en bra stund kommer han tillbaka och säger: jag tror jag gjorde nått fel, nu får jag stå här tills på måndag!
Jag brister ut i ett gapflabb och förklarar att det räckt med några kronor, medan jonte skjutsade in 30 spänn för en tvåtimmarsparkering! så klockren start!


Väl inne på Kina Hong Kong får vi som ett litet glasrum för oss själva. VIP! höh!


Vi pratade om vår barndom och när Jonte och Rasmus är med kan man inget annat än skratta när dom berättar sina synvinklar på hur saker och ting var. Rediga komiker!


Rasmus berättade bland annat att han brukar dela med sig av sin humor i hemmet ..


Jonte: Rasmus, kan du skicka osten .. ?
Jonte: rasmus? ??
Rasmus: .. abonenten du söker kan inte nås för tillfället, var vänlig kom tillbaka senare




asså när dessa pojkar berättar dessa saker går skrattmusklerna på högvarv så jag kommer förmodligen ha träningsverk imorn!

tack för en underbar kväll mina älskade kusiner och min älskade syster! Den var av världsklass<3
Vi tar gamla bilder på kusinerna eftersom vi kan hålla med om att kvaliten på bilderna vi tog på restunrangen inte var speciellt bra.. haha;)
En liten Rasmus
En liten Jonathan

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!