söndag 25 oktober 2009

Tjejsnack på schemat

någonting säger mig att du är rädd för att visa ditt inre för någon annan. döljer det bakom förgångna svek och förkrossande ord. men du blir lika dan .. exakt lika dan ..

Tvinga inte fram lycka och glada tider, det uppskattas mer om det kommer av sig självt.

idag har jag kollat på systeryster när hon spelade usm. bråkade lite med Jimmie som jobbar på sj om min två timmars långa försening.. blev en tvist för sig haha! jag fick även träffa Ella som jag inte sett sen sist, vilket var väldigt länge sen. Fuskisen ska flytta till England i april och jag är avundsjuk!

Efter matchen så åkte vi hem och papi släppte av mig vid Malin där Johanna även befann sig. plus Malins familj och morbror plus max ! vi hade en härligt lång och god middag med en massa skratt och berättelser. Det är underbart att bli lite aggressiv ibland haha:) jag borde bli komiker ;)
Tjejsnack på Malins rum stod på schemat efter maten och efter det vandrade jag hem de långa 200 meterna till mig .. och nu är jag här. en halvsovande bloggare som inte har någonting bättre för sig :)


en bild på mig och Malin på avslutningen i nian. minnen <3

xoxo-evelinanana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här tack!