tisdag 6 oktober 2009

hostande skånevänner


för att jag älskar att skratta med dig

hur blir jag hel igen efter att du krossat mig





~motgångar-negativt-press-stress-hantering-saknas~








tung dag. alla hade studiedag på sandagymnasiet förutom sic årskurs 2. vi började halv nio med massage och fortsatte med salsa. Efter lunchen begav vi oss till rosenlundsbadet där mina basketvänner tillsammans med hockeypojkarna skulle göra underverk i vattnet i form av wetwest och livräddning. själv dog jag på läktaren i simhallen.

efter en tripp till stan och apoteket så skyndade jag mig hem på bussen som segade till lägenheten för att byta om och köra min första "träning"(bollhandling och mage) på två och en halv vecka. efter träningen hade linda kallat dit doktor homan för att kolla min,elin och maries halsar dessutom maries fot. Resultatet av en lång tops neri halsen så att man nästan spydde och kallt stetoskop på min rygg blev ingen träning på miinst fem dagar till plus en tur till apoteket igen och köpa ut recept på antikiotika. tack till linda löjdmark som skjutsade mig och elin till a6 och fixade allting!



Elin och jag är nu hostande skånevänner











xoxo-evelinanana

2 kommentarer:

  1. Bara för att vi är bäst :D !

    Men eh hallå, du har ju fett fin blogg, hur fick du detta snygga teama? :D

    SvaraRadera
  2. en kompis har designat den :)

    SvaraRadera

Skriv din kommentar här tack!